Belépés
k
... után a moszkván leszedett a buszrol és hogy abszolut happy end legyen, a mekdonálcos srác is bénázott: a 2 mcfreezet mindenáron 1 muffinnak...
Még Salvia...
... egész föld ijen kockákkal volt kirakva, mintha mozaikokból lenne. Minden szoba egy külön hely volt. Ugyan ugy 3 alak ult benne mint a miénkbe, csak éppen a környezet volt más: néhol egy sziget, hegyvidék, japán térség, piramisok voltak a kockában, és persze a három ember, aki teljesen ugyan ugy volt mint mi a sikátorban. A Földet ey lilás csillogó köd vette körül, amiből elég sűrű...
ígértem...
... itt punnyadok a székben és próbálok valami formát ölteni a kis mondandómra.

Jövőhéten MAMF. Gondolom nem sokan tudják, hogy mi az, pedig már a 15. fesztivál lesz. Olyan, mint a sziget csak nagyon-nagyon-nagyon... miniben. Majd megírom azt is, hogy milyen volt. Annyira nem szabad kirúgnom a hámból, mert ez péntek, szombat, vasárnap lesz, és Nekem csütörtök, péntek, hétfő...
Dsida Jenő: Psalmus Hungaricus
... magyar,
még le nem írtam.
Csábított minden idegen bozót,
minden szerelmet bujtató liget.
Ó, mily hályog borult szememre,
hogy meg nem láttalak,
te elhagyott, te bús, kopár sziget,
magyar sziget a népek Óceánján!
Mily ólom ömlött álmodó fülembe,
hogy nem hatolt belé
a vad hullámverés morzsoló harsogása,
a morzsolódó kis sziget ...
A bécsi szigetfesztivál 2006.
... legnagyobb szabadtéri rendezvénye...több mint 20 színpadon játszottak különféle zenéket...volt minden country,rock,pop,jazz,népzenék...
és megvolt feelingje az egésznek...ez az egész egy szigeten volt amit egy ilyen ideiglenes híddal kötöttek össze...a két földdarabka között DUNA ottani ága folyt....amiben mellesleg még fürödtünk is :P

Fantasztikus 2 napot töltött...
Beszólások : )
... mint bálna a jéghegyet.
Lefejelte, mint vak bálna a torpedót.
Hátba vágta, mint vakondot a rotációs kapa.
Áthugyozta, mint a hóembert!
Ez olyan lehetetlen, mint lakatlan szigeten a tömegverekedés!
Felrúgta, mint kakas a lószart.
Rátalál, mint gyöngytyúk a meleg takonyra.
Kerülgeti, mint ateista macska a templom egerét.
Átmegy rajta, mint fos...
Mai 2. viccadag...
... egy csomag vattát akart venni a feleségének, de én rábeszéltem, hogy ha már úgyis el van rontva a hétvégéje, menjen inkább horgászni!

A hajótörött hónapokat tölt el a lakatlan szigeten egy kutya és egy disznó társaságában. Az egyik reggel, mikor már nem bír tovább gerjedelmével, elkezdi kerülgetni a disznót, de a kutya hevesen morogva folyton közéjük áll. A pasas bánat...
Egy BOGÁRka élete :)
... Wordbe és utána folytatom, h ne vesszen kárba. Itt már szinte ősz van és sztem már nem is fog naon változni, a nyárnak kifújt:( pedig én még el tudnék viselni egy kis strandolást! Most van Sziget, ha nem tévedek!? Lesz Prodigy is, úgy hallottam. Még soha nem voltam Szigeten, de most kimennék...itt meg csak melegfelvonulás lesz, ami mit ne mondjak nem mozgat meg...:( Eljött a látog...
Z 2006-08-10
... telihold volt... auuuuuu. És egy nagyot aludtam reggel 10ig.

A mai nap:
Sütött a nap és nem volt 600 fok meleg, kellemes idő volt , fel lehet töltődni a napfényben. A Szigeten dübörög a zene .
Déltől elkezdtem melózni, majd 8-kor befejezem, kis netezés (Armin van Buuren 20-22-ig (State of Trance mix), Paul van Dyk után a legkedvencebb Dj-m, minden...
1 rész
Cím:
Simple Planes Srácokkal az éljük az életünk

1, rész

Már nagyon korán csörgött a telefonon az ébresztő de, csak azért hiszen SZIGET volt és Orsiék nálam aludtak hogy együtt menjünk és így egyikünkre, se kell várni. Felugrottunk, rögtön és amit felálltunk neki álltuk kiabálni:
-Ma van a sziget!! Király lesz kinn egy hétig és végre az ősök, nem ló...
Királyság!
... három albumot ! (Disturbed -nagyon bejővös kemény H. M. zene !)
Kicsit hasonlít ahoz amit az öcsémék csinálnak!( Cadaveres)

Királyság, mert a tesómék felléptek vagy -nek a Szigeten és ez nagyon jó .!
Még akkor is ha én nem tudok ki menni!Na de sebaj, majd legközelebb!

Királyság, mert végre a jövő héten meg jőn a Fönök, a szabiról és végre nem kell ...
2 és a 3 rész!
...2. rész

Felállítottuk, az-az állítattuk a sátrunk

Olyan 8 és fél 9 körül értünk a sziget bejáratához de már akkor is sokan álltak ott és csak 10-kor nyitotta meg a kapuit, hát mit tehettünk vártunk, várakoztunk és lassan a sor elindult és 13 körül benn is voltunk már addigra állt pár sátor én gyorsan, kinéztem magamnak egy ügyes kis fiatal párt és megkértem ők...
Sziget Fesztivál
Van egy jó kis képem még egy korábbi szigetről. Hát nem tudom most milyen a színvonal,de az biztos, hogy 2004-ben még nem volt nagy: <--a másik meg,hogy a mai fiatalok nagyrésze szerintem már nem is a szórakozásért ,hanem azért megy oda, hogy tudjon piálni, meg drogosok nem tudom vannak e, mindenesetre sok érdekes dolog történi...
EB 2008 B-csoport
... annyi gól lesz, mint júniusban volt, nem is fogok unatkozni!:)

1. játéknap: 2006. szeptember 2.
Grúzia - Franciaország
Olaszország - Litvánia
Skócia - Feröer-szigetek

2. játéknap: 2006. szeptember 6.
Ukrajna - Grúzia
Litvánia - Skócia
Franciaorszég - Olaszország

3. játéknap: 2006. október 7.
Olaszország - Ukrajn...
Bulgária
... ár ne haladja meg a kilométerenkénti két-három levát.

Nesszebár

Nessebar a Fekete-tenger partján, Burgasztól alig negyven kilométerre északkeletre található, egy félszigetre épült kisváros, amely ma már a világörökség része. A 800 m. hosszú, 300 m. széles szigetet alig tízezren lakják, és legalább tizenöt templomot számolhatunk meg rajta. Igaz, a helyiek gyak...
5. és a 6. rész
... Szarérzés volt elválnom tőle, deh valahogy a szívem mélyén tudtam biztos, betartja a szavát!!
Olyan jó egy másfél óra múlva vissza is kerültem a sátorhoz, néztem, ahogy elhagyják a szigetet a Pierre-ék! Olyan érzésem volt mintha egy darabot kitéptek volna a szívemből, egy szó, mint száz egyedül, összetörve, elhagyatatva éreztem magam, bőgtem nagyon, és a felsőjét szorongattam...
Vége!!
Na ennyit erről a SZIGETNEK is vége van
Vasánap voltam kint TANKCSAPDÁN na az zúzás volt!!!
Sajnos a többire nem emléxem...haverok mondták hogy megint összejöttem valakivel ...de vajon kivel?
Tehát aki szigeten összejött velem kérem jelentkezzen mert nagyon jó feneke volt!!

Még 2 hét van augusztusból amit bulizással k...
13. rész no meg a 14.!!:D:D:D
... Imádom, nagyon szeretem. Az utolsó barátom egy kicsit kinézetre hasonlított is rá. Daninak hívták 2 év volt köztünk, és nagyon szerettem!
- Miért lett vége?
- A Pierre miatt! A szigeten történt dolgok nagyon kihatottak az életemre vele 15 éves korom óta jártam, ha nem régebb óta szóval minimum 4 éves kapcsolatot hagytam mögöttem!
- Ohh, nem tudom megérte-e!
- M...
Augusztus, Sziget, éjszaka...
... a Fiút, se a Másikat. A furcsa éjszaka már legalább nyolc évvel ezelőtti, de nem tudom elfelejteni. Így kerülnek elő sörgőzös hajnalokon a világ nagy kérdései.

Augusztus, Sziget, éjszaka.
Sőt hajnal.
Kis csapatban állunk, botlunk, ülünk önmagunk világmegváltásában.

Hosszú, nehéz este volt, még hosszabb hajnallal.
Világosodik.
Lassacská...
Mese a madáremberről...
... tukánra. S valahogy mégis olyan ember formája volt... Határozottan tudtam: az a lelkem...

Eltelt pár év és véletlenül rátaláltam az interneten erre a mutáns madárra egy Húsvét-szigeteki rajzon. A kísérőszövegben olvashattam a Világtojás mítoszáról, ami már több ezer éves. A Föld minden táján találkozunk azzal a felfogással, hogy a világ, a föld vagy legalább egy sziget ...
1 2 3 ........294 295 ....441 442 ....587 588 589
Címkék: Dsida Jenő, Psalmus Hungaricus, Sziget Fesztivál, Jövőhéten MAMF, Lesz Prodigy, Simple Planes Srácokkal, bécsi szigetfesztivál, moszkván leszedett, mekdonálcos srác, külön hely, környezet volt, három ember, sziget csak, népek Óceánján, szigeten volt, ilyen ideiglenes, rotációs kapa, meleg takonyra, templom egerét, csomag vattát, hajótörött hónapokat, lakatlan szigeten, disznó társaságában, egyik reggel, kutya hevesen, pasas bánat, nyárnak kifújt, nagyot aludtam, legkedvencebb Dj-m, öcsémék csinálnak, tesómék felléptek, jövő héten, sziget bejáratához, korábbi szigetről, kilométerenkénti két-három, félszigetre épült, világörökség része, helyiek gyak, szívem mélyén, darabot kitéptek, felsőjét szorongattam, zúzás volt, utolsó barátom, kicsit kinézetre, szigeten történt, életemre vele, furcsa éjszaka, világ nagy, interneten erre, mutáns madárra, kísérőszövegben olvashattam, föld vagy, kilométerenkénti, szigetfesztivál, kísérőszövegben, melegfelvonulás, tömegverekedés, gerjedelmével, madáremberről, felállítottuk,